الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلقائمة الاعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 اتصل براحتك من موبايلك لاي موبايل مجانا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
*****



انثى
عدد الرسائل : 351
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 29/02/2008

مُساهمةموضوع: اتصل براحتك من موبايلك لاي موبايل مجانا   الخميس مارس 06, 2008 10:33 am

رسايل sms مجانا كانها من موبايلك

موقع رائع بيبعت رسايل مجانا لاي موبايل في العالم الرساله الواحده 160 حرف
والرسايل مجانيه تماما لانه يعطيك رصيد كجاني من مجرد التسجيل بالموقع

اول ما تفتح الرابط التالي هتلاقي كلمه التسجيل ( sing up) وبعدها هتتبع خطوات التسجيل بالموقع ذي اي موقع او منتدي بتشترك فيه
بعد كده هيوصلك رابط علي التليفون المحمول بتاعك فيه كود الاشتراك حتي تصل الرسايل وكانها من موبايلك تماما

الان اليكم رابط الموقع وهوه شغال كويس جداااااااا

http:/ http://www.free--sms.com/index.go?refid=205293
الرابط شغال كويس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kuppo15



ذكر
عدد الرسائل : 490
العمر : 26
العمل/الترفيه : اعدادي هندسه
المزاج : مكبر الG ومروق الD
تاريخ التسجيل : 28/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: اتصل براحتك من موبايلك لاي موبايل مجانا   الخميس مارس 06, 2008 11:10 am

شكرا يا سما.......................وعلي راي المثل...........ابو بلاش كتر منه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zayed_meteeb



ذكر
عدد الرسائل : 137
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالب ثانوى ويارب اخلص منها
المزاج : نفض للى مدايقك نفض
تاريخ التسجيل : 08/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اتصل براحتك من موبايلك لاي موبايل مجانا   السبت مارس 08, 2008 10:42 am

ميرسى اوى يا سما بجد حلو اوى ده
بس ياريت اى رابط بقه
للمكالمات مجانا مش هنقضيها رسايل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اتصل براحتك من موبايلك لاي موبايل مجانا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
hossinho10 :: قسم الموبيل-
انتقل الى: